VCAP5-DCD – second shot

Az elso sikertelen vizsga utani bejegyzest azzal zartam, hogy ha van valakinek 50%-os VCAP kuponja, akkor az bizony erdekelne:) Kesobb volt egy PEX-es 75%-os discount, ami persze csak ott helyben volt ervenyes a rendezveny alatt. Majd a VMUG Hungary levlistan bedobtam a kerdest, hatha. Meglepetesemre Zoli kuldott vissza egy 70%-os kupon kodot, aminek igazabol nem is kellett volna mar validnak lennie (elvileg 2013 vegeig volt ervenyes), de igy januar elejen megis elfogadta a Pearson VUE. Nem tetovaztam sokat, be is foglaltam es belottem a marcius 17-et, a mai napot.

Reschedule?

Nem is foglalkoztam vele jodarabig, kozben bejottek mas projektek is es mar ugy voltam vele februar vegen hogy eltolom a vizsgat 1-2 honappal kesobbre. Mert hogy a Pearson VUE-n nem csak idopontot, hanem akar test Centert is tudsz valtoztani ingyenesen. Azt hozza kell tenni, hogy mig VCP szinten van vagy 15+, VCAP-nal mar csak ha jol emlekszem 3 Authorized test Center van Budapesten. (A Prometric-en ezt csak nemi penz elleneben teheted meg). Szoval marcius elso vasarnap delutanjan beleptem a VUE-ba hogy atrakjam a vizsgat, de az alabbi fogadott:

VCAP-DCD-exam-resc

Mivel kupont is hasznaltam a foglalasnal – (ami mint kiderult januar 25-ig volt ervenyben) -, ezert bizony az idopont modositas nem lehetseges. Egybol irtam a Pearson-nek legyenek mar olyan jo fejek es rakjak at nekem, de ok is arra hivatkoztak hogy a voucher nem engedi. Egy remek megoldassal azert eloalltak: a jelenlegi idopontot torolhetem es tudok ujat foglalni amikor csak szeretnek, 100%-on. Ez mondjuk ugy hogy nem gyozott meg.

Feszitett tempo

Igy maradt nehany hetem. Pont azt akartam elkerulni, mint ami decemberben is tortent: az idolimites kupon miatt fix idokeret allt rendelkezesemre akkor is es most is. Legalabb masfel honapot terveztem a masodik kornek: mindent ujra feldolgozni + amire nem jutott eloszor ido azokat szinten. Kozben megjelent egy igazan temaba vago uj konyv is a Packt kinalataban, azt is elolvasni. (A felhasznalt szakirodalom, doksik, blogok, konyvek, study guide-ok, videok listaja erre). Bar kiuritettem tobb hetveget is teljesen, nyilvanvalo volt mar az elejen hogy nem lesz eleg ido mindenre, hiaba voltam rajta 24/7-ben, minden nap.

Test Center

A Trainer C-nel eddig meg nem jartam, de nem is igy terveztem. A Szentendrei ut nekem elegge kiesik, de naluk volt csak szabad idopont januar elejen. Atrakni pedig mar nem lehetett. Koran erkeztem, elobb be is check-in-eltek. Az elso korhoz kepest most gyorsabban tudtam haladni. Az elozo tapasztalat alapjan tudtam mely teruleteken kell javitanom, igy foleg azokra fokuszaltam a rovid felkeszules alatt. Masreszt az exam design tool-t is ismertem, gyorsabban lehetett vele dolgozni. Meg is lepodtem, hogy a 80. kerdes korul (meg 1 db design hianyzott a 6-bol) meg egy oram volt, vegul 20 percem maradt is amikor vegeztem. Tovabbra is a leginkabb megterhelo szerintem a tobb mint 4 oran keresztuli folyamatos szunet nelkuli koncentracio fenntartasa es emelett se kave, se viz, csak egy nyikorgo szek:)

A DCA-val szemben nagy elony a DCD-nel hogy egybol latod az eredmenyed a 100. kerdes elkuldese utan. Ez pedig egy PASS volt:)

vcap5-dcd

This entry was posted in Uncategorized, VCAP-DCD and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to VCAP5-DCD – second shot

  1. Pingback: VCAP6-DCV Design – 3C0-622 | vThing

Leave a Reply

