VMware vSphere: What’s New [V5.5 to V6] – ingyenes kurzus

Multhet csutortokon erkezett egy nem szokvanyos SZÁMALK tanfolyamos hirlevel, amiben az allt hogy a VMware vSphere: What’s New [V5.5 to V6] 1 napos intenziv kurzuson a holnapi (penteki) napon teljesen ingyen reszt lehet venni (egyebkent a tobbi 50%-os kedvezmeny is igen csabito). Meglepodtem, hiszen itthon ilyenrol meg csak nem is hallottam eddig VMware temakorben. Listaar: 169000 Ft nyilvan huzos, igy par percen belul mar ment is a valasz, hogy feltetlenul jelentkeznek.

Aztan tobb ora csend, bar irtak hogy a helyek korlatozott szamban allnak rendelkezesre delutanra megerkezett a valasz hogy befertem:) Kozben ertesitettem nehany kollegamat, de a pentek gyorsan megtelt, igy lett egy tovabbi, keddi alkalom is. Meg csutortokon terveztem hogy megirom ezt az akciot, de delutan mar volt olyan kollegam aki a keddi alkalomra sem fert be.

A tanfolyamot egyebkent Lovas Balazs tartotta, szokasos magas szinvonalon. Habar mar reg epitettem sandbox-ot, 5.5->6 upgrade-et is lejatszottam kicsiben, igen hasznos kis intenziv delta kurzus ez. Meg laborok is befertek a napba, ha jolemlekszem 7 db (content library, lockdown mode, VM HW v11, VVOL, vDS6, vMotion vCenterek kozott). Nem mellesleg itt a nyakamon a beta VCP6-DCV vizsga, a jovo het penteken irom meg, tehat jobbkor ez nem is johetett volna:)

Ez nem a reklam helye, de a fentiek fuggvenyeben erdemes feliratkozni a hirlevelre. Tovabba megemlitettek hogy varhato meg egy ingyenes alkalom majd juniusban(?), gondolom kikuldik a reszleteket. Egyebkent a klimas 15 fos tantermek igen jol felszereltek: legutobb 2013-ban vettem reszt oktatason naluk, akkor meg kicsi 5:4-es monitorok, most mar 22-24″ wide-ok fogadnak minket (ami amugy is jobban illeszkedik a web client-hez).

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to VMware vSphere: What’s New [V5.5 to V6] – ingyenes kurzus

  1. Pingback: VCP6-DCV: PASS | vThing

Leave a Reply

